Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Ιταλία: Συγκλονιστικές μαρτυρίες από το σεισμό

Καμίλο Μπεράρντι, κάτοικος περιοχής (Reuters): «Όταν χτύπησε ο σεισμός, έτρεξα έξω από το σπίτι του πατέρα μου, άνοιξα την κυρίως πόρτα και όλα είχαν καταρρεύσει. Ο πατέρας μου έχει σίγουρα πεθάνει. Φώναζα βοήθεια αλλά κανείς δεν ήταν εκεί».

Ίντα Σπανιόλι, κάτοικος περιοχής (BBC): «Ήμουν στο σαλόνι του σπιτιού μου και κοιμόμουν στον καναπέ όταν άκουσα τους πρώτους θορύβους, τις πρώτες δονήσεις, περίπου στις 11 το βράδυ και ήταν τρομακτικό. Τότε αποκοιμήθηκα και ξαφνικά βρέθηκα στο πάτωμα και οι τοίχοι γύρω μου έπεφταν. Δεν μπορούσα να δω τίποτα, υπήρχε σκόνη, τσιμέντο και όταν καθάρισε η ατμόσφαιρα είδα ότι με χώριζε μόλις ένα μέτρο πάτωμα από το δρόμο. Με βοήθησαν τρεις νεαροί και αφού περπατήσαμε πάνω σε συντρίμμια βρεθήκαμε σε μία μικρή πλατεία. Το μόνο που έβλεπες από αυτή την πλατεία ήταν οι προσόψεις κτιρίων, αλλά πίσω δεν υπήρχε τίποτα. Το κέντρο των κτιρίων είχε καταρρεύσει».

Διαβάστε περισσότερες μαρτυρίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου