Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Όχι παιδιά

Η πανέμορφη Scarlett Johansson δεν σχεδιάζει να μεγαλώσει την οικογένειά της κάνοντας παιδιά. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Η πρωταγωνίστρια της ταινίας "Lost in Translation" – η οποία παντρεύτηκε τον ηθοποιό Ryan Reynolds τον περασμένο Σεπτέμβριο με μια μυστική, από τα φώτα της δημοσιότητας τελετή – επιμένει πως είναι πολύ μικρή ακόμα για να γίνει μαμά και για τώρα σχεδιάζει απλά να αφοσιωθεί στη καριέρα της.

Η ίδια δήλωσε: «Είμαι μόλις 24 ετών! Έχω πολύ χρόνο ακόμα για να κάνω οικογένεια. Αγαπάω τη δουλειά μου και την απολαμβάνω αυτή τη στιγμή. Κάποια στιγμή στο μέλλον είμαι σίγουρη πως θα θελήσω να απολαύσω και αυτό το κομμάτι της ζωής μου. Αλλά ακόμα δεν είμαι έτοιμη για αυτό ».

Πάντως οι κακές γλώσσες σχολιάζουν πως πέρα από τα παρόντα σχέδια για τη καριέρα της, η Scarlett έχει αλλάξει τις αποφάσεις της για την ιδιωτική της ζωή και άλλες φορές.

Πριν παντρευτεί τον Ryan – τον οποίο αρραβωνιάστικε τον Μάιο πέρυσι – η Scarlett επέμενε πως δεν βαζόταν να παντρευτεί.

Είχε τότε δηλώσει : «Απλά απολαμβάνουμε τον χρόνο μας μαζί. Άλλωστε αρραβωνιαστήκαμε μόλις πρόσφατα και πάμε πολύ χαλαρά. Και ακόμα δεν έχουμε κανένα μεγάλο «σχέδιο» ακόμα στο μυαλό μας. Άλλωστε είμαι μόλις 23 ετών! Δεν έχουμε κανένα λόγο να βιαστούμε. Τα αισθάνομαι όλα πολύ φυσικά και άνετα ».

www.shoot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου