Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Μικραίνει τα στήθη της για καλύτερη απόδοση!














Σε σχεδόν όλες τις στιγμές της ημέρας της μπορεί να αισθάνεται "υπερήφανη" με το σώμα της, όταν όμως κατεβαίνει στο γήπεδο το πλούσιο ντεκολτέ είναι βάρος... αβάσταχτο για τη Ρουμάνα Σιμόνα Χάλεπ. Έτσι, η 17χρονη τενίστρια, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Νο 264 του παγκοσμίου ράνκινγκ και η οποία αποκλείστηκε στον δεύτερο προκριματικό γύρο για την είσοδό της στο κυρίως ταμπλό του Ρολάν Γκαρός, πήρε την απόφαση -προς απογοήτευση αρκετών θαυμαστών της- να προχωρήσει σε χειρουργική επέμβαση για να μικρύνει το στήθος της!

"Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τις αναλογίες μου, όμως είμαι τενίστρια και το στήθος μου δημιουργεί αρκετά προβλήματα την ώρα του παιχνιδιού. Είναι ένα έξτρα βάρος που κουβαλάω και το οποίο μειώνει την ταχύτητα στις μετακινήσεις μου μέσα στο κορτ", τόνισε η ξανθιά τενίστρια με καταγωγή από την Κονστάντα, για να προσθέσει:

"Εάν ήμουν ένα κανονικό άτομο και όχι μία επαγγελματίας αθλήτρια δεν θα είχα πρόβλημα. Όμως μικραίνω το στήθος μου για να γίνω το Νο 1".

Να σημειωθεί πως η Χάλεπ θεωρείται από τους "ειδικούς" του αθλήματος ως ένα από τα μελλοντικά αστέρια του τένις, μετά από την κατάκτηση τίτλων σε επίπεδο τζούνιορ καθώς και την είσοδό της σε τελικό του French Open την περυσινή σεζόν, σε επίπεδο τζούνιορ.

Χ.Λ. είπε : anti na paratisei to tennis.....ti vlakeia kykloforei ston kosmo re file....?

1 σχόλιο:

  1. Συμφωνώ με την επιλογή της. Καμια φορά είναι καλύτερο να κοιτάς την καριέρα σου παρά την καύλα στερημένων μπλόγκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή