Τρίτη, 21 Απριλίου 2009

Web 2.0: Η επανάσταση στις πελατειακές σχέσεις

Η πιο σημαντική παράμετρος για την έξωθεν καλή μαρτυρία της εταιρείας είναι η προσωπική επικοινωνία με τους καταναλωτές.Σε χαλεπούς οικονομικά καιρούς υπάρχουν εταιρείες που αυξάνουν τα κέρδη τους και αναπτύσσονται χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Web 2.0. Τα δικτυακά καταστήματα παπουτσιών και ρούχων είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Όπως η Zappos.com Inc. που αντί να ξοδεύει τεράστια ποσά σε δικτυακές ή.........

Διαβάστε περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου