Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Ανέκδοτο

Μία μέρα καθόταν στην αυλή ο παππούς μαζί με τον εξάχρονο εγγονό του και χαζεύανε. Κάποια στιγμή ο παππούς βγάζει ένα μπουκάλι κρασί και τραβάει μία γουλιά. Βλέποντας αυτό ο πιτσιρικάς του λέει:
- "Παππού, μου δίνεις και μένα μία γουλιά;"
- "Δε μου λες μικρέ! Αν τραβήξεις το πουλί σου μπορεί να φτάσει στον κώλο σου;"
- "Όχι", απαντά ο μικρός.
- "Τότε είσαι πολύ μικρός για να πιεις κρασί. Λίγο αργότερα ο παππούς βγάζει ένα πούρο και αρχίζει να καπνίζει".
- "Παππού, μου δίνεις και μένα ένα τσιγάρο;" ρωτάει ο μικρός.
- "Δε μου λες μικρέ! Αν τραβήξεις το πουλί σου μπορεί να φτάσει στον κώλο σου;"
- "Όχι", απαντά ο μικρός.
- "Τότε είσαι πολύ μικρός για να καπνίσεις τσιγάρο!"
Απογοητευμένος ο εγγονός μπαίνει μέσα στο σπίτι και σε λίγο βγαίνει κρατώντας ένα ποτήρι γάλα και κουλουράκια.
- "Μικρέ μου δίνεις ένα κουλουράκι;" ρωτάει ο παππούς.
Και ο μικρός απαντά:
- "Δε μου λες παππού! Αν τραβήξεις το πουλί σου μπορεί να φτάσει στον κώλο σου;"
- "Ναι, βέβαια!" λέει ο παππούς.
- "Τότε άντε και γαμ...ου γιατί η γιαγιά μου είπε ότι τα κουλουράκια είναι μόνο για μένα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου