Τρίτη, 12 Μαΐου 2009

Εικοσιτετράωρη εξυπηρέτηση για τις ADSL

Ένα πάγιο αίτημα των «ευρυζωνικών» πελατών του ΟΤΕ γίνεται πραγματικότητα, καθώς η διοίκηση του Οργανισμού αποφάσισε να λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών για θέματα εξοπλισμού και εγκατάστασης ADSL modems.Έτσι, στο εξής οι πελάτες του ΟΤΕ θα μπορούν στο εξής να καλούν όλο το 24ωρο, επτά μέρες την εβδομάδα, το 1242, το οποίο έχει αστική χρέωση, απ' όπου και αν καλεί ο συνδρομητής.

Στην άλλη άκρη της γραμμής θα απαντήσει το εξειδικευμένο προσωπικό για παροχή βοήθειας σε θέματα ADSL και συγκεκριμένα για παραμετροποίηση modems - routers (ενσύρματων και ασύρματων), έλεγχο της καλής λειτουργίας των modems - routers και έλεγχο συνδεσμολογίας εξοπλισμού - οδηγίες εγκατάστασης.Παράλληλα, εξακολουθεί να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο το 801-11-35555 για εργασίες υποστήριξης της πρόσβασης στο Διαδίκτυο, όπως έλεγχος των στοιχείων πρόσβασης (κωδικοί σύνδεσης), ρυθμίσεις προγραμμάτων αλληλογραφίας (e-mails) και περιήγησης στο Ιnternet (browsers).

www.e-tipos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου