Στην άλλη άκρη της γραμμής θα απαντήσει το εξειδικευμένο προσωπικό για παροχή βοήθειας σε θέματα ADSL και συγκεκριμένα για παραμετροποίηση modems - routers (ενσύρματων και ασύρματων), έλεγχο της καλής λειτουργίας των modems - routers και έλεγχο συνδεσμολογίας εξοπλισμού - οδηγίες εγκατάστασης.Παράλληλα, εξακολουθεί να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο το 801-11-35555 για εργασίες υποστήριξης της πρόσβασης στο Διαδίκτυο, όπως έλεγχος των στοιχείων πρόσβασης (κωδικοί σύνδεσης), ρυθμίσεις προγραμμάτων αλληλογραφίας (e-mails) και περιήγησης στο Ιnternet (browsers).
www.e-tipos.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου