Την ώρα που το Facebook γνωρίζει τεράστια επιτυχία στην Τουρκία και την Ινδονησία και το YouTube διπλασιάζει την επισκεψιμότητά του στην Ινδία και τη Βραζιλία, τα στοιχεία της κερδοφορίας των διαδικτυακών εταιρειών δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.
Παρότι οι ισχυρές επωνυμίες του διαδικτύου στηρίζουν την αλματώδη ανάπτυξή τους στις αναπτυσσόμενες χώρες, το κόστος εξάπλωσης στις περιοχές με περιορισμένο εύρος ζώνης είναι σημαντικά υψηλότερο. Ταυτόχρονα, στις χώρες αυτές οι ηλεκτρονικές διαφημίσεις τυγχάνουν μικρότερης ανταπόκρισης γεγονός που μεταφράζεται σε λιγότερα έσοδα.
Η αντίφαση αυτή έχει σοβαρές επιπτώσεις για την κερδοφορία πολλών διαδικτυακών τοποθεσιών κοινής χρήσης δεδομένων, κοινωνικών δικτύων ή διανομέων βίντεο. Σοβαρά.........Διαβάστε περισσότερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου