Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Κάνοντας Σερφ Στην Ελλάδα

Η Λυδία Παπαϊωάννου εξηγεί γιατί κάνει σερφ. Όχι αυτό με το πανί, το άλλο, το σκέτο.

Εδώ και κάποιους µήνες έχω κολλήσει µε το σερφ. Όχι αυτό µε το πανί που κάνει ο Κακλαµανάκης, το άλλο, το σκέτο, που κάνουν στην Καλιφόρνια οι παιδαράδες µε τα ξανοιγµένα από τον ήλιο µαλλιά και τα κορίτσια µε τα οπίσθια που θυµίζουν διαφήµιση της Reef. Βέβαια, εγώ δε µοιάζω µε τα κορίτσια αυτά και επίσης εδώ δεν είναι Σαν Ντιέγκο. Εποµένως, µάλλον είµαι ηλίθια. Αυτό ακούω κάθε φορά που λέω ότι θα πάω για σερφ. Οι φίλοι µου µε κοροϊδεύουν, η µάνα µου γελάει, ακόµα και το αφεντικό µου όταν µε είδε να µπαίνω ένα πρωί του ∆εκέµβρη στο γραφείο κουτσαίνοντας, µε τα παπούτσια µισοφορεµένα γιατί είχα πατήσει αχινό, µε ρώτησε αν πάω καλά στα µυαλά µου και κατέληξε στο ότι είναι.........


Διαβάστε περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου