Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Το αλεξίπτωτο.......

Ήταν ένα παλικάρι 18 χρονών και ήθελε να σπουδάσει "Ίκαρος" στην αεροπορία.
Σου λέει θα είναι ωραία θα πέφτουμε με τα αλεξίπτωτα.
Πήγε λοιπον να σπουδάσει και μετά από 4 χρόνια σκληρής εκπαίδευσης κατάφερε να αποφοιτήσει. Ήρθε λοιπον η στιγμή για την πρώτη του πτώση με αλεξίπτωτο.
Αγχωμένος ξύπνησε νωρίς. Μετά ξύπνησε η μητέρα του και του είπε:
- Αγόρι μου σε παρακαλώ, μην το κάνεις αυτό γιατί είδα κακό όνειρο.
- Τι είδες μάνα; λέει αυτός
- Είδα πως δεν θα ανοίξει το αλεξίπτωτό σου και θα πέσεις και θα πεθάνεις.
- Τι λες ρε μάνα! Εγώ δεν πιστεύω σε όνειρα και βλακείες.
- Σε παρακαλώ γιε μου, μην το κάνεις.
- Ασε με, της λέει και έφυγε.
Πήγε στο αεροπλάνο έτοιμος για την άσκηση, αλλά διστάζει λίγο και έχει μείνει τελευταίος. Τον πλησιάζει ο διοικητής του και του λέει:
- Εσύ γιατί δεν πέφτεις;
- Να, η μητέρα μου είδε πως το...
αλεξίπτωτο μου δεν θα ανοίξει και φοβάμαι.
- Και πιστεύεις αυτες τις βλακείες; λέει ο διοικητής. Για να δεις ότι αυτά ειναι φαντασιώσεις της μητέρας σου, έλα να αλλάξουμε αλεξίπτωτα.
Τι να κάνει αυτός ανταλλάζουν και πέφτει. Όπως έπεφτε τραβάει το σκοινί και ανοίγει το αλεξίπτωτο.
- Ευτυχώς, λέει και κάνει το σταυρό του.
Μετά από λίγο βλέπει κάτι να περνά σαν σφαίρα από δίπλα του:
- Γ.... τη μάααανα σουουουουουουου ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε !!!

http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_6413.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου