Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Μεγάλη άνοδος στο Χρηματιστήριο το Τόκιο

Ισχυρά ανοδικές τάσεις επικρατούν στο Χρηματιστήριο του Τόκιο, όπου ο γενικός δείκτης κερδίζει σχεδόν 5%, καθώς οι επενδυτές έδειξαν αγοραστικό ενδιαφέρον ύστερα από το ράλι στη Wall Street. Στην ιαπωνική πρωτεύουσα, ο δείκτης Nikkei [.N225] Σχετικά άρθρα 225 κερδίζει 356,30 μονάδες, ή ποσοστό 4,95% και βρισκόταν πριν από λίγη ώρα στις.........

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/03/13/1640517.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου