Διόδια θα πληρώνουν από το τέλος του 2009 όσοι κινούνται στον παράδρομο της εθνικής οδού στο ύψος του Αγίου Στεφάνου, γνωστοποίησε ο υπουργός Περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά τον παράδρομο επιλέγουν νταλίκες για να μην πληρώνουν διόδια προκαλώντας ατελείωτο μποτιλιάρισμα.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έχει προγραμματίσει για το μεσημέρι στο σημείο που θα.......http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/03/13/1640520.htm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου