Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Σημαντική άνοδος στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ

Σε εξαιρετικά θετικό κλίμα άρχισαν οι συναλλαγές στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, όπου ο γενικός δείκτης κερδίζει πάνω από 3%. Το αγοραστικό ενδιαφέρον αποδίδεται στην εικόνα που παρουσίασε η χρηματιστηριακή αγορά στη Νέα Υόρκη, ύστερα από μία........

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/03/13/1640516.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου