Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009
Θεσσαλονίκη: Εκλάπη ΑΤΜ της Εμπορικής
ΑΤΜ της Εμπορικής Τράπεζας που βρισκόταν σε σούπερ μάρκετ επί της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου στο Πανόραμα της Θεσσαλονίκης αφαίρεσαν στις 2:15 π.μ. άγνωστοι. Οι αστυνομικές αρχές αναζητούν τους δράστες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου