Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Με άνοδο 5,15% έκλεισε στο Τόκιο o Nikkei

Με άνοδο 371,03 μονάδων, ποσοστό 5,15%, έκλεισε στο Χρηματιστήριο του Τόκιο ο δείκτης Nikkei [.N225] Σχετικά άρθρα 225, φθάνοντας στις 7.569,28 μονάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου