Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Τηλεμαραθώνιος για το νοσοκομείο της Γάζας τη Δευτέρα από την ΕΡΤ(www.tanea.gr)

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=988052

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου