Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Αθίγγανοι έστησαν μπλόκο στα Μέγαρα και λήστευαν οδηγούς(www.espressonews.gr)

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=21&catID=1&artID=943340

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου