Σταθερή χαρακτηρίζεται η κατάσταση της 30χρονης γυναίκας που ακρωτηριάστηκε από τον εν διαστάσει σύζυγό της χθες στην Καλαμάτα με αλυσοπρίονο.
Η άτυχη γυναίκα μεταφέρθηκε χθες στο ΚΑΤ, όπου μπήκε στο χειρουργείο στις 10.30 το βράδυ και βγήκε σήμερα το πρωί. Οι γιατροί κατάφεραν να συγκολήσουν τα τέσσερα άκρα της, αλλά για να διαπιστωθεί η κατάστασή τους θα πρέπει να περάσουν κάποια 24ωρα.
Ο 30χρονος επιτέθηκε στην άτυχη γυναίκα με αλυσοπρίονο και της έκοψε και τα τέσσερα άκρα, μπροστά στα μάτια των δύο ανήλικων παιδιών τους. Τα παιδιά βρίσκονται υπό ψυχολογική παρακολούθηση και υποστήριξη.
Η αστυνομία ειδοποιήθηκε από τους περιοίκους και συνέλαβε τον δράστη. Το ζευγάρι είναι αλβανικής καταγωγής.
Κυριάκο Μητσοτάκη έγινες υπάλληλος του καρτέλ ενέργειας
Πριν από 6 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου