Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Οι Eλληνες και το νερό

Oλο και περισσότερο εμφιαλωμένο νερό καταναλώνουμε κάθε χρόνο, μία τάση που σχετίζεται με τον τρόπο ζωής, αλλά και με τις επιτυχημένες πρακτικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι εταιρείες εμφιάλωσης. Την ίδια ώρα τα αποθέματα βρόχινου νερού απαιτούν καλύτερη διαχείριση, αλλά και περαιτέρω ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με τη χρήση του πολύτιμου αυτού αγαθού.Τον Νοέμβριο του 2006 η ICAP δημοσίευσε τα αποτελέσματα κλαδικής έρευνας για την κατανάλωση εμφιαλωμένου νερού σύμφωνα με την οποία οι Eλληνες καταναλώνουν όλο και περισσότερο εμφιαλωμένο νερό. Η τάση αυτή θα παρουσιάζει συνεχή αύξηση και τα......

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=12128&subid=2&tag=8784&pubid=2754910

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου