Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Οδός Αθηνών : Ξέσπασμα των τραπεζικών μετοχών

Νέο ξέσπασμα των τραπεζικών μετοχών στην Οδό Αθηνών καθώς η ελληνική αγορά διατηρεί την δυναμική της, την ώρα που η Ευρώπη παρουσιάζει οριακά κέρδη. Ο Γενικός Δείκτης διαμορφώνεται στις 1720 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 1,52%. Όπως φαίνεται ο στόχος των τραπεζών να φτιάξουν τις κεφαλαιοποιήσεις τους επιτυγχάνεται καθώς αρκετοί τίτλοι επανέρχονται σε επίπεδα υψηλότερα των ονομαστικών τους τιμών.

Πρωταγωνίστρια στα κέρδη η Marfin Popular η οποία σημειώνει άνοδο 10% εν αναμονή της ανακοίνωσης του μερίσματος για την χρήση του 2008.

Ισχυρά κέρδη για την Τράπεζα Κύπρου με άνοδο 7,05%, για την Alpha Bank με 6,74%, την MIG με 6,18%, την Eurobank με 3,94% και την Τράπεζα Πειραιώς με 3,74%. Στα 12,29 ευρώ η μετοχή της Εθνικής με κέρδη 2,5%

Άνοδος 6,36% για την Αγροτική Τράπεζα, 3,74% για την Βιοχάλκο και 2,5% για τον Τιτάνα.

Πτώση άνω του 1% για ΔΕΗ, Coca- Cola, ΟΠΑΠ ενώ οριακή πτώση παρουσιάζει ο ΟΤΕ.

Κέρδη άνω του 8% για την ΕΥΑΘ, Ιντρακόμ και 6% για την ΑΝΕΚ, στον σαραντάρη δείκτη.

Σε υψηλά επίπεδα διαμορφώνεται η αξία συναλλαγών καθώς ανέρχεται στα 122 εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου