Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Συνεχή λειτουργία καμερών στο κέντρο της Αθήνας σχεδιάζει η κυβέρνηση


Τη λειτουργία καμερών ασφαλείας όλο το 24ωρο σε 30 σημεία της Αθήνας σχεδιάζει η κυβέρνηση, με πρόσχημα την καλύτερη αστυνόμευση της πρωτεύουσας μετά τα συνεχή κρούσματα εγκληματικότητας.

Η κυβέρνηση επιθυμεί την 24ωρη λειτουργία καμερών στο Σύνταγμα, κατά μήκος των οδών Ακαδημίας, Πανεπιστημίου και Σταδίου και σε συγκεκριμένα τμήματα της...........

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=998771

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου