Το πράσινο φώς έδωσε η ιαπωνική κυβέρνηση για την ανάπτυξη δύο πολεμικό πλοίων στα ανοικτά της Σομαλίας, όπου θα ενταχθούν στη διεθνή δύναμη που περιπολεί για την αντιμετώπιση της πειρατείας.
Η απόφαση ελήφθη ύστερα από πολύμηνη συζήτηση για το πως θα μπορούσε η Ιαπωνία να βοηθήσει την ασφαλή ναυσιπλοϊα χωρίς να έλθει σε αντίθεση με το σύνταγμα, που.........http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/03/13/1640542.htm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου