Την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος στη στέγη του κτηρίου του Κοινοβουλίου, συνολικού προϋπολογισμού 654.500 ευρώ, προγραμματίζει η Βουλή.Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος του σώματος, Δ. Σιούφας, η Βουλή έθεσε σε δημόσια διαβούλευση (από τις 24 Μαρτίου 2009 έως τις 10 Απριλίου 2009) σχέδιο προκήρυξης διαγωνισμού, με αντικείμενο την «προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε πλήρη, κανονική και ασφαλή λειτουργία Φωτοβολταϊκού Σταθμού στο κτήριο της Βουλής, στην πλατεία Συντάγματος».
Η διαθέσιμη συνολική επιφάνεια για την εγκατάσταση του Φωτοβολταϊκού Σταθμού στη στέγη του Μεγάρου της Βουλής των Ελλήνων ανέρχεται σε 1.835 m2 και η συνολική ισχύς της εγκατάστασης θα ξεπερνά τα 78 kWp.
Η υλοποίησή του έργου θα διαρκέσει 4 μήνες. Στόχος είναι, πριν το τέλος του 2009, μέρος των ενεργειακών αναγκών του κτηρίου, να καλύπτεται με την παραγωγή ενέργειας από καθαρές μορφές. Διερευνάται, επίσης, η δυνατότητα εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων και σε άλλα κτήρια, που στεγάζουν υπηρεσίες της Βουλής».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου