Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Οι πρώτες βόλτες για τις αρκούδες του Νυμφαίου

Αγουροξυπνημένες από τον χειμερινό ύπνο τους, οι φιλοξενούμενες αρκούδες του περιβαλλοντικού κέντρου «Αρκτούρος» βγήκαν δειλά-δειλά από τις φωλιές τους και άρχισαν να κόβουν βόλτες στη δασική έκταση που βρίσκεται στο Νυμφαίο της Φλώρινας. Η πιο ευχάριστη έκπληξη για τα μέλη του περιβαλλοντικού κέντρου ήταν η δυναμική επανεμφάνιση του υπέργηρου -για τα παγκόσμια δεδομένα- Αντρέα, ο οποίος παρά τα 44 χρόνια του (οι αρκούδες σπάνια ξεπερνούν τα είκοσι πέντε έτη), ξύπνησε και φέτος ακμαιότατος!

Οι πιο... χουζούρηδες της αγέλης είναι η Τασούλα, ο Μήτσος, ο Ντιουκ, ο Γιώργος και η Μίσα, αφού μετά την πρόσφατη χιονόπτωση στην περιοχή, αφήνουν τη φωλιά τους μόνο για να βρουν λίγο φαγητό και επιστρέφουν γρήγορα πίσω για ένα δεύτερο υπνάκο στα ζεστά. Ειδικά η Τασούλα, η οποία μόλις πήρε μυρωδιά το χιόνι, μάζεψε φύλλα για να προσθέσει πάχος στο «στρώμα» της...

Οσο για τους Βενιαμίν του κέντρου, τους αχώριστους Μανώλη και Κυριάκο, έχουν ξεσηκώσει όλο το καταφύγιο με τα καμώματά τους! Αφού χόρτασαν ύπνο τον χειμώνα, παίζουν και γυμνάζονται ασταμάτητα στον δασικό χώρο δείχνοντας έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τους καλοκαιρινούς μήνες που θα έρθουν.

Το κοινό μπορεί καθημερινά να επισκέπτεται το κέντρο από τις 10.00 το πρωί μέχρι τις 17.00 το απόγευμα, με την ελπίδα να δει από κοντά τα πανέμορφα άγρια ζώα και να τα φωτογραφήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου