Στο "μάτι" ληστών μπήκε το βράδυ της Πέμπτης κλινική εξωσωματικής γονιμοποίησης που βρίσκεται επί της λεωφόρου Κηφισίας.
Τέσσερα άτομα με όπλα και κουκούλες εισέβαλαν στο κτίριο, ακινητοποίησαν υπαλλήλους, ασθενείς και επισκέπτες και αφού έλεγξαν όλους τους χώρους, αποχώρησαν χωρίς να πάρουν τίποτα.
Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου