
Οι πολύ χαμηλές πωλήσεις σε καινούρια αυτοκίνητα οδήγησαν ένα μεγάλο εισαγωγικό όμιλο (ο οποίος το τελευταίο καιρό επιδίδεται σε μπαράζ απολύσεων) να πουλήσει περίπου 500 αυτοκίνητα σε εξευτελιστικές τιμές σε αντίστοιχο εισαγωγέα της Γερμανίας.
Το κόστος των συγκεκριμένων αυτοκινήτων υπολογίζεται πως είναι υψηλότερο από 11 εκατ. ευρώ ενώ η τιμή πώλησής τους προς το γερμανικό όμιλο δεν ξεπέρασε τα 7 εκατ. ευρώ!
Σύμφωνα μάλιστα με έγκυρες πληροφορίες οι υπογραφές έχουν ήδη πέσει και μάλιστα είναι ήδη έτοιμα τα τιμολόγια επανεξαγωγής των συγκεκριμένων αυτοκινήτων από τον τελωνειακό χώρο που βρίσκονται στην Ελλάδα προς.........
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=12734&pubid=6605105
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου