Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

ΟΑΣΑ: Δρομολόγια των γραμμών «010» και «011» το Σαββατοκύριακο

Τις λεωφορειακές γραμμές «010» και «011» επαναδρομολογεί ειδικά για το Σαββατοκύριακο (28 και 29 Μαρτίου 2009) ο ΟΑΣΑ λόγω των έργων που συνεχίζονται στις γραμμές του ΗΣΑΠ και της διακοπής των δρομολογίων του ηλεκτρικού, στο τμήμα από την Ομόνοια ως τον Ταύρο.

Πρόκειται για τις γραμμές: 010 «Στ. ΗΣΑΠ Ομόνοια-Στ. ΗΣΑΠ Ταύρος» και 011 «Στ. ΗΣΑΠ Ομόνοια-Στ. ΗΣΑΠ Ταύρος Express».

Η «010» θα εξυπηρετεί τους σταθμούς:................

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/03/26/1645757.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου