Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

Ομιλος Ρέστη: Κοινοπραξία με το Μεγαλύτερο Επενδυτικό Fund του Αμπου Ντάμπι




http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/25/1633772.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου