Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Τα καμένα "απελευθέρωσαν" διοξείδιο του άνθρακα




http://www.skai.gr/master_story.php?id=112623

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου