Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Αλλαγές στη λειτουργία της Γουόλ Στριτ εξήγγειλε ο Μπαράκ Ομπάμα




http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=990421&lngDtrID=251

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου