Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Ανησυχία στην αστυνομία μετά τη ρίψη χειροβομβίδας σε χώρο του Δικτύου, στα Εξάρχεια




http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=990445

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου