Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Πάνω από 200 δισ. δολ. θα ζητήσει ο Ομπάμα για πολεμικές δαπάνες

http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/02/26/1634650.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου