Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Κακά: «Φτάνουν πια οι φήμες! Μίλαν για μια ζωή!»

Ο Κακά έσπασε τη σιωπή του και έκανε σαφείς τις προθέσεις του. Διέψευσε τη φημολογία περί μετακίνησής του στη Ρεάλ Μαδρίτης και ορκίστηκε αιώνια πίστη στη Μίλαν, με την οποία δεσμεύεται με συμβόλαιο ως το 2013.

«Πολλοί μιλάνε τώρα τελευταία για μένα. Ήρθε η ώρα να μιλήσω κι εγώ. Δεν έχω κάνει καμία επαφή με τη Ρεάλ Μαδρίτης, δεν έχω συμφωνήσει με κανέναν και έχω δηλώσει πως θέλω να παραμείνω εδώ. Είναι η πέμπτη φορά που το λέω: θέλω να παραμείνω στη Μίλαν για όλη μου τη ζωή. Όλη αυτή η ιστορία γίνεται κουραστική. Νιώθω υπόχρεος στον κόσμο της Μίλαν και πιστεύω πως έχω αποδείξει πως θέλω να μείνω», δήλωσε ο 26χρονος άσος στην «Gazzetta Dello Sport».

Όσο για την απογοητευτική φετινή πορεία των «ροσονέρι» τη φετινή περίοδο, είπε: «Είμαστε διψασμένοι για τίτλους. Σου λείπουν τα τρόπαια όταν έχεις συνηθίσει να τα κατακτάς και τώρα περνάμε μία δύσκολη περίοδο. Κάποιοι παίκτες στην ομάδα έχουν μεγαλώσει, θα πρέπει να ανανεωθούμε και να μειώσουμε το μέσο όρο ηλικίας στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου